ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК СКЛАДОВА СУЧАСНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Ключові слова:
штучний інтелект, навчання, фізико-математичні дисципліни, методологіяАнотація
Сьогодні активно створюються штучні генеративні нейронні мережі, а це в свою чергу вимагає нових підходів до методик навчання, як дисциплін фізико–математичного спрямування, так і методики викладання в цілому. Активний розвиток інформаційні технології вимагає переосмислення процесу навчання, враховуючи зміни на ринку праці щодо кваліфікаційних вимог до фахівців. Тому актуальною проблематикою для дослідження є аналіз переваг та викликів використання ШІ у навчальному процесі і можливостей застосування ШІ у навчанні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-04-18